Vytvoření firemních webových stránek

Firemní prezentaci na internetu má v současné době většina firem, většinou už je totiž známo, že klient takovou službu ocení. Tvorba webových stránek přitom firmě nemusí zabrat mnoho času a úsilí, existuje totiž dostatek odborníků, kteří se jí zabývají a kteří se rádi ujmou tvorby i té vaší firemní prezentace. Stačí mít jen jasnou představu, co od stránek chcete - toužíte po e-shopu? Nebo jednoduché, statické stránce, která bude klienty informovat o tom, kde vás najít? Nebo snad chcete stránky s e-shopem, videi, fotogalerií a dalšími službami navíc? Záleží opravdu na vás, stačí si vybrat konkrétního tvůrce stránek a kontaktovat ho.

Ten pro vás vytvoří kompletní design webu, to znamená nejen grafický návrh webu, ale také jeho strukturu. Dobrý design poznáte podle toho, že působí na první (i druhý, třetí i třeba padesátý) pohled dobrým dojmem, zároveň stránky nesmí působit přeplácaně nebo chaoticky. Text na stránkách by měl být dobře čitelný, použitý font by tedy měl být dostatečně velký a barva písma a pozadí by se neměla tlouct. Zároveň jde ale o to, aby byly stránky správně optimalizované pro vyhledávače, protože přece jen chcete, aby si vás vaši klienti mohli rychle a snadno najít pouhým zadáním správných klíčových slov do vyhledávače.

To, jestli jsou stránky správně vytvořené, ověří analýza webu. Jde o techniky, které prozkoumají právě vše výše zmíněné, i něco navíc. Smyslem je prozkoumat web ze všech jeho stran, odhalit případné chyby a napravit je. Chybná může být zmíněná optimalizace pro vyhledávače, stejně tak ale můžete objevit jiné chyby ve zdrojovém kódů - třeba takové, že se stránky špatně načítají v nejnovějších verzích prohlížečů, jsou pomalé, nebo nemají dobře rozložená klíčová slova. Potom jde jen o to nalezené chyby napravit, aby web správně plnil svou funkci.